سه شنبه صبح ها قبل از صرف صبحانه یک مقــــاله رایگان در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در ایمیـــل خود دریافت کنید

ایمیل شما با موفقیت درج گردید. جهت تایید عضویت به ایمیل خود مراجعه فرمایید
آیا کارمندان فروش با مشتریان به شیوه درستی تعامل می کنند؟ (1395/05/25)
نحوه برخورد پرسنل فروش با مشتریان همیشه دغدغه مدیران سازمان ها می باشد، وقتی که پرسنل فروش شما به بیش از چند نفر افزایش می یابد روش های سنتی نمی تواند به شما در ارزیابی شیوه برخورد پرسنل کمک کند،
 
حتی روش های مدرن تری از قبیل ضبط مکالمات جز ایجاد استرس برای پرسنل فروش خروجی دیگری ایجاد نمی کند.

اصولا نظرسنجی هایی جواب می دهد که برای مخاطب نهایی قابل درک و ساده برای انجام باشد، حتما دیده اید که در برخی تماس ها با شرکت ها، تلفن گویا به شما می گوید که برای ثبت نظر خود در انتهای مکالمه یک عدد را بزنید، چون این شیوه ساده برای انجام نیست اغلب استقبال نمی شود یا مثلا در نظرسنجی یک بانک سوال می شود که آیا امنیت بانکداری الکترونیکی ما خوب است؟ چون این پرسش برای مخاطب نهایی قابل درک نیست، پاسخ درستی نیز نمی تواند به آن بدهد.

دیدار راه حل بهتری برای این مساله طراحی کرده است، شما با چند کلیک می توانیم سامانه سنجش شیوه برخورد پرسنل فروش را فعال نموده و هر ماه گزارشی ساده، مناسب و دقیق از شیوه برخورد پرسنل فروش داشته باشید.
این سامانه دو تنظیم بیشتر ندارد:
  • انجام نظر سنجی بعد از چند بار گفتگو
  • فاصله زمانی بین نظرسنجی ها



مثلا اگر شما عدد اول را 4 و عدد بعدی را 6 ماه تنظیم کنید، سیستم به این شکل عمل می کند که بعد از 4 بار تماس مشتری با یک کارمند فروش یا بالعکس یک پیامک یا ایمیل به مشتری ارسال شده و نظر ایشان را در مورد آن کارمند فروش جویا می شود، مشتری با پاسخ به پیامک یا کلیک روی ایمیل می تواند نظر خود را اعلام نماید



این اطلاعات در قالب یک گزارش ماهیانه به مدیران جهت بهبود عملکرد پرسنل فروش نمایش داده می شود


 
 
 
 
این ایده چه مزایایی برای شما ایجاد می کند:
  • این سیستم به شدت ساده است و شما فقط با یک کلیک موتور خودکاری را در سازمان خود روشن می کنید که لحظه به لحظه شیوه برخورد کارمندان فروش شما را با مشتریان مورد ارزیابی قرار می دهد
  • این سامانه با اهمیت دادن به مشتریان حس خوبی را به آنها منتقل می کند
  • با توجه به اینکه پرسنل فروش در جریان این ارزیابی قرار می گیرند، سعی می کنند برای جلب رضایت بیشتر مشتریان تلاش بیشتری انجام دهند
  • ارزیابی دوره ای این سامانه کمک می کند که همیشه تعاملات کارمندان فروش در دوره های مختلف با یک مشتری خاص سنجیده شود
 
 
نظر شما چیست؟ آیا تا کنون چنین نیازی را در کسب وکار خود حس کرده اید؟






خوشحال خواهیم شد نظر شما را در مورد این مقاله دیدار بدانیم
لیست نظرات
  • سروش ساده : با سلام خیلی مطلب خوبی بود . با توجه به افزایش روز افزون رقابت در بازار ایران نقش ارتباط با مشتری هر روز داره بیشتر خودش رو نشون میده و از نظر من استمرار این ارتباط برای هر شرکت میتونه جزو یکی از مهمترین اهداف باشه . در مورد مقاله فوق به نظرم شاخصه های ارزیابی واحد فروش با توجه به جنس فروش هر سازمان میتونه متفاوت باشه و مثالی که شما از طریق پنل پیامکی گفتین میتونه یکی از ساده ترین ارزیابی ها باشه و شاخصه های خیلی مهتری رو میشه درگیر همین ارتباط ساده با مشتری انجام داد . به هر حال مرسی از مقاله ساده و زیبای شما .
    1395/05/27
  • فرزاد ابراهیمی فرد : سلام لطفا راه تهیه نرم افزار رو بگین
    1394/08/26
  • مجید بابانژاد : شیوه خیلی خوبیه من هم از این شیوه استفاده کردم البته اولش با تقلید بعد نسبت به نوع کارم یه کم تحقیق هم کردم در خیلی از موارد نمیشه به صورت مستقیم با مشتری صحبت کرد ولی با درست کردن چارت مناسب با هر شغل اولین کاری ک میشه کرد اینه ک مشتری را آزاد گذاشت برای نظر دادن و خیلی از معایبها ک به چشم نمیاد با دید مشتری میشه از بین برد ضمنن یکی دیگه از موردهای مهم اینه ک مشتری ناراضی که دیگه قصد برگشت را نداره با ( گفتار یا آوانس یا اشانتیون ) که حتی میتونه شی نباشه مشتری همیشگی کرد.
    1394/02/5
  • مژگان امیرنیرومند : خیلی جالب است هر فروسگاه بزرگی که در ان چندین فروشنده کار می کنند نیاز به چنین سیستمی دارد ای کاش همه مدیران متقاعد به استفاده از چنین نرم افزاری می شدند من خودم چند سال کارمند فروش بودم و از خدا میخواستم که مدیرم از چنین راهی کارمندانش را ارزشیابی کند .ممنون از ایده های جالب شما
    1394/02/1
  • مهدی رحیمی : با توجه به توضیحات اندکی که موجود است خوب است لطفا لینک دانلود ارسال شود. با تشکر رحیمی
    1394/02/1
  • رضا آقارحیمی : سامانه جالبی میباشد .نحوه تهیه ؟
    1394/02/1
    برای استفاده از نسخه آزمایشی این نرم افزار با شماره تلفن 22353500 تماس بگیرید

مقالات مرتبط