سه شنبه صبح ها قبل از صرف صبحانه یک مقــــاله رایگان در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در ایمیـــل خود دریافت کنید

ایمیل شما با موفقیت درج گردید. جهت تایید عضویت به ایمیل خود مراجعه فرمایید
چگونه فیلترها در دیدار کسب و کار شما را متحول می کند؟ (1393/12/22)
در اغلب کسب و کارها سرنخ هایی که بابت جمع آوری آن ها کلی هزینه تبلیغات و شرکت در همایش و نمایشگاه  و ... شده است، جایی آرشیو شده و در شرکت تکانی های گاه و بی گاه دور ریخته می شود

آیا دوباره سراغ فرم های ثبت شده در نمایشگاهی که دو سال پیش شرکت کرده اید، رفته اید؟
یا مثلا کسانی که 6 ماه پیش چندین بار در مورد خرید محصول یا خدمت تان با شما صحبت کرده اند را به خاطر می آورید؟
آیا شیوه برخورد شما با مشتری که 10 میلیون تومان از شما خرید کرده است با مشتری که 150.000 تومان خرید کرده است یکی است؟
آیا به این فکر کرده اید که لیستی باید داشته باشید که به صورت مرتب مشتریانی که یک ماه است با آنها تماس گرفته نشده است را به شما نمایش دهد؟ تا کارمندان فروش شما جویای حال آنها شوند؟
آیا تا کنون به فکر بالفعل کردن سرنخ های بالقوه کسب و کار خود افتاده اید؟
آیا می خواهید به لیست کسانی که در نمایشگاه X علاقمند به محصول A شما بودند یک پیامک بفرستید و به آنها بابت شرکت در نمایشگاه تخفیف دهید؟
آیا می خواهید کارمندان فروش شما لیست کسانی که شما با آنها پیش فاکتور ناموفق داشتین برای پیگیری مجدد داشته باشند؟

آیا می خواهید امکانی داشته باشید که با هر خلاقیت خودتان بتوانید لیست سرنخ های خود را فیلتر کرده و با پیگیری های  مناسب احتمال مشتری شدن آنها را افزایش دهید؟

همه نیازمندی های شما با چند کلیک ساده در نرم افزار CRM دیدار قابل اجرا است!
شما می توانید با شرایط مختلف مورد نیاز خود در نرم افزار CRM دیدار بر روی لیست سرنخ ها و مشتریان خود فیلتر تعریف کرده و آن را در اختیار کارمندان فروش قرار دهید.

مثلا شما می توانید یک فیلتر با عنوان مراقبت از مشتری تعریف کنید که لیست مشتریانی را نمایش دهد که از شما خرید کرده اند ولی یک ماه است که هیچ ارتباطی با شرکت شما نداشته اند
 
یا مثلا شما می توانید یک فیلتر با عنوان سرنخ های خوب تعریف کنید که لیست سرنخ هایی را به هر کارمند فروش نمایش دهد که بیش از 10 بار با او صحبت شده است اما هنوز خریدی اتفاق نیفتاده است!
 
 
یا مثلا شما می توانید برای تکمیل اطلاعات مشتریان خود یک فیلتر تعریف کنید که مشتریانی را نمایش دهد که آدرس ایمیل و شماره موبایل آنها تکمیل نیست و به هر کارمند فروش لیست مرتبط را برای تکمیل اطلاعات نمایش دهد.
 
نظر شما چیست؟ آیا فیلترهای دیدار در کسب و کار شما هم می تواند موثر باشد؟
 
استفاده از نرم افزار دیدار کسب و کار شما در سال 94 متحول خواهد کرد
برای استفاده از تخفیف 40 درصدی نرم افزار دیدار به مناسبت راه اندازی اولیه  با شماره تلفن 22353500 تماس بگیرید
خوشحال خواهیم شد نظر شما را در مورد این مقاله دیدار بدانیم
لیست نظرات
  • محمد نظری : با سلام ضمن تشکر از جناب آقای محمود زاده بابت تهیه چنین برنامه ای به کلیه دوستان پیشنهاد میکنم که حتماً از این برنامه استفاده کنند چون هم به لحاظ قیمت و هم به لحاظ کار بردی بودن فوق العاده ست تیم بازار یابی ما بیش از 4 ماه است که از این نرم افزار استفاده میکنند و با کمک این نرم افزار و راهنمایی تیم پشتیبانی ، مدیریت بر مشتریان و بازاریابی را با دقت و نظم قابل ملاحظه ای انجام میدهند . با آرزوی بهترین ها
    1394/01/22
  • سمیعی : با عرض ادب و احترام و شادباش سال جدید لطفا در صورت امکان دموی نرم افزار رو به ایمیل myzhobin@gmail.com ارسال کنید. سپاس
    1393/12/29
  • حسین محمودزاده : سلام نرم افزار سی آر ام زیاد دیده ام عمده ترین مطلب در این نرم افزارها اینه که همه فکر میکنند یک نرم افزار کامل و جامع خیلی خوبه ! در حالی که شاید اگر یک نرم افزار با قابلیت چندلایه بودن را ارائه کنید مطلوبیت بیشتری داشته باشد به نظر من اگر برای سطح فعالیت های متفاوت ، نرم افزار مناسب ایجاد شود بهتر است در برخورد با بعضی نرم افزارها ، احساس می کنم باری رو که با یک وانت بار میشه جابجا کرد نباید با کامیون حمل کنم امیدوارم قابلیت چندسطحی شدن در نرم افزار شما وجود داشته باشد نمیخواد جواب بدهید خودم بعدا با شماره 22353500 تماس میگیرم متشکرم
    1393/12/24
  • رضا کلانتری : سلام من از دمو استفاده کردم؛ بنظر من امکان خصوصی سازی بعضی قسمتها مهمه، یکپارچگی سیستم CRM و سیستمهای ارتباطی مثل تلفن و پیامک مطلوبه. دسترسی به بعضی قسمتها مثل تعریف محصول وقتی در قسمت معامله هستیم مناسب نیست و در قسمت حسابداری نقطه سربسر بررسی نمیشه، اینکه دیتا بیس تحت وب هستش خوبه چون از خونه به راحتی میتونیم مانیتورینگ داشته باشیم. قسمت پین کردن مشتریان خاص بسیار کارایی داره و فیلتر کردن و قابلیت هوشمندسازی سیستم مورد علاقه منه. فکر میکنم باید بروزآوری های متفاوتی جهت افزایش قسمت روند مشتری داشته باشید. از همه مهمتر شرکتهای دیگه که CRMارائه میکنن مشتریهای خودشونو مدیریت نمیکنن اما درین زمان کوتاه مدیریت مشتریانتان بجا و سنجیده بود.
    1393/12/24
  • کیوان افشین جو : با درود لطفا یک جلسه حضوری جهت معرفی کامل نرم افزار برای ما برقرار بفرمایید. با سپاس افشین جو
    1393/12/24
    لطفا برای جلسه حضوری با شماره تلفن 22353500 تماس بگیرید
  • تهرانی : پرزنت کار خیلی حرفه ای و جذاب بود. گرافیک سایتتون و طراحی سادش هم نمرش خوبی می گیره. اما یه ایرادی جدی که طراحی این مدل محصول از دید من داره اینه که سیستم webbased هست و همه اطلاعات روی دیتابیس های شماست و من دوست ندارم اینو. crm یه سیستم و نرم افزار درون سازمانی هست و قاعدتا افراد حس خوبی ندارن که بخوان اونو پیش یک شرکت خصوصی ثالث امانت بگزارن! به علاوه با قطع شدن اینترنت دسترسیمون از دست می ره و کلا کنترل ما روی سیستمی که قاعدتا داخلی خودمون باید باشه با این بستر پیشنهادی کم خواهد شد و مطلوب نیست. تازه بر فرض این که سیستم شما کاملا ریلایبل باشه. من برای همین این محصول رو انتخاب نمی کنم در عین این که ارائه خوبتون رو تحسین می کنم.
    1393/12/24
    ممنون از لطف تون، البته این نگاه در کل دنیا عوض شده الان 90 درصد کسب وکارهای کوچک و متوسط در دنیا از نرم افزار وب برای CRM خود استفاده می کنند؟ شما آیا از DropBox استفاده می کنید؟ به نظر شما هارد لپ تاپ شما امن است یا اطلاعات شما در Dropbox
  • : با سلام و احترام آیا امکان ارسال دمو را دارید ؟ r.hadish_121@yahoo.com
    1393/12/24
  • علیرضا حیدر : با عرض سلام و خسته نباشید به نظر من نرم افزار شما کاملترین CRM حال حاضر هست.
    1393/12/24
  • مسعود خسروی : سلام آیا امکان ارسال دمو را دارید ؟
    1393/12/24
    برای دریافت دمو لطفا با شماره تلفن 22353500 تماس بگیرید
  • پویا ودایع : سلام لطفا اطلاعات بیشتر و یک دمو برای من ارسال کنید ... با سپاس
    1393/12/24
    برای دریافت دمو لطفا با شماره تلفن 22353500 تماس بگیرید

مقالات مرتبط