سه شنبه صبح ها قبل از صرف صبحانه یک مقــــاله رایگان در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در ایمیـــل خود دریافت کنید

ایمیل شما با موفقیت درج گردید. جهت تایید عضویت به ایمیل خود مراجعه فرمایید
چگونه دیدار همه مشتریان شما را به مشتری VIP تبدیل می کند؟ (1394/05/4)
رینگ رینگ رینگ
تلفن یکی از کارمندان فروش زنگ می خورد
(پاپ آپ کالر آی دی مشخصات مشتری را نمایش می دهد)
سلام آقای محمدی خوب هستید؟

(کارمند فروش از سابقه تماس های قبلی می داند که آقای محمدی در برخورد شخصی خشک و جدی است و از طرف دیگر می داند که با توجه به تعدد خرید بالا از مشتریان خوب شماست)
خیلی خوشحالم که صدای شما رو می شنوم

(آخرین یاداشت به کارمند فروش نشان می دهد که محمدی به واسطه یک مشکل هفته پیش با پشتیبانی تماس گرفته بود)
راستی آقای محمدی عزیز اون مشکل تون .... به خوبی حل شد؟ اگر حل نشده است من براتون می تونم پیگیری کنم

(یک کلاه تولد روی سر تصویر آقای محمدی در دیدار ست، یعنی اینکه تولد او نزدیک است)
در ضمن پیشاپیش تولدتون رو تبریک می گم. ایشالله تولد 100 سالگی با سلامتی

(در اطلاعات پیش زمینه نوشته شده است که محمدی به شلوغی محیط حساس است)
پس کارمند فروش شما سعی می کند به همکاران خود تذکر دهد که سکوت را رعایت کنند

(محمدی یک معامله جاری دارد که پیش فاکتورش برایش ارسال نشده است و درخواست پیش فاکتور می کند، کارمند فروش با یک کلیک پیش فاکتور را صادر کرده و به آقای محمدی ایمیل و فکس می کند )
همین الان براتون ارسال کردم هم به صورت فکس و هم به صورت ایمیل

(محمدی درخواست شماره کارت می کند، کارمند فروش شما از طریق باکس پیامک یک پیامک آماده که شماره کارت شرکت است را برای محمدی ارسال می کند)
آقای محمدی پیامک شماره کارت رو دریافت کردید؟

(محمدی درخواست یک جلسه آموزشی می کند)
چشم حتما هماهنگ می کنم( کارمند فروش یک رخداد برای زمانی که آقای محمدی درخواست کرده تنظیم می کند که هم به خود اون اطلاع بدهد و هم از طریق پیامک و ایمیل به آقای محمدی اطلاع بدهد)

خیلی خوشحال شدم از تماس تون، امیدوارم از محصول ما راضی باشید

(دیدار یک پیامک و ایمیل به محمدی در مورد کیفیت برخورد کارمند فروش با ایشان ارسال می کند)

....
تو خود بخوان حدیث مفصل ازاین مجمل...

دیدار به همین شکل ساده و دوست داشتنی همه صدها و هزاران مشتری شما را به مشتریان VIP تبدیل می کند، همه آنها احساس خواهند کرد که کسب و کار شما حول آنها می چرخد، البته که این فرهنگ را دیدار در کسب و کارشما نهادینه خواهد کرد.

نظر شما چیست ؟ اگر شرکتی با شما چنین مذاکره ای کند، آیا حاضر هستید که آن را جایگزین کنید؟






خوشحال خواهیم شد نظر شما را در مورد این مقاله دیدار بدانیم
لیست نظرات
  • زهرا صفار : سلام خسته نباشین من پیام دادم ولی جواب پیامم رونگرفتم
    1395/10/4
  • محمد معظمی : ایده عالیه ولی نرم افزارتون فونتاش به هم ریخته است هر رشته بودین پنبه شد .
    1395/08/2
  • Mahtab Mehrjoo : برای من که مرتب در حال تغییر وضعیت کاری هستم و ارتباط با مشتریان برام کاملا سخت شده و بیشتر اوقات نمیتونم باشون تماس داشته باشم و یا به دلیل مشغولیات ذهنی کارها افراد رو فراموش میکنم مفید هست
    1395/06/15
  • Saeed : Ok
    1395/04/13
  • احمد گودرزی : نودنااتتاتتنلبفیببلل
    1395/02/11
  • الی : خیلی خوب
    1395/01/17
  • Kamran : سلام متاسفانه سیستم Sms ما در بیشتر موارد مسدود است خدماتی کردن Sms هم مشکلات زیادی دارد ایمیل هم خیلی فرا گیر نیست راه حل شما چیست؟
    1394/11/22
  • mehdi : این روشهاییه که همه دارن ازش استفاده میکنن.در کنار صحبت خوب محصول خوب و خدمات بروز هم نیازه تا بتونه تو بازار رقابت امروزی یه انگیزه ای در فرد جهت ارتباط با سازمان ایجاد کنه و وفاداری مشتری رو نسبت به محصول و سازمان تضمین کنه.
    1394/11/5
  • آذر رادی : سلام من آشنایی با این سیستم ندارم ولی صادقانه میگم اگه شرکتی به اینگونه که در بالا نوشته شده با من رفتار کند من مشتری دائمی میشم و خودم هم مایلم در کسب و کار آینده خودم که به زودی راه اندازی میشه استفاده کنم. موفق باشید
    1394/10/16
  • amin dadashian : خیلی کلیشه ای مثل همه کتابهای فروش.فراموش نباید کرد مشتریها خیلی زرنگ شدن .تو ایران خیلیا حوصله شنیدن حاشیه رو ندارند .در شغل من که فروش مواد اولیه صنایع چوب هستش.اطلاعات خیلی,مهمه شما باید نیاز مشتری, بهردانشتن رو,ارضا کنی.
    1394/08/27
  • قاسمی : بیرون ایستاده میگه لنگش کن،اگه میدونستین تو بازار چه خبره اینهمه خیال پردازی نمیکردین
    1394/08/26
  • : کاش دیالوگای اقای محمدی روهم مینوشتید مشتری ما یه روبات نیس یه ادمه با خصوصیات و ویژگی ها و البته فرهنگ و تربیت متفاوت ما باید یاد بگیریم چطور ب هر کسی احترام ویژه همون فرد بگذاریم ک صحبتای مارو شخصی تلقی نکنه و بقول دوستان سوتفاهم و درنتیجه ش مزاحمتی پیش نیاد. ولی درکل خوب بود.
    1394/08/18
  • آفتاب : دقیقاً من یه همکار بازاریاب داشتم که همین مدلی با مشتری برخورد می کرد، مشتریا خیلی خوشحال می شدن!!! ولی اون خانم مزاحم هم زیاد پیدا کرد!!!
    1394/06/15
  • حسینی : فکر میکنم برای حل شدن مشکل خانمها بهتره از جمله "خیلی خوشحالم که صدای شما رو می شنوم" استفاده نشه که طرف توهم برش نداره.
    1394/05/21
  • محمد اسلام حسینی : سلام محمد اسلام هستم از کابل افغانستان مطالب سایت شما عالی است استفاده بهینه را از مطالب سایت شما می بریم این مطلب خیلی خوب بود.موفق باشید.
    1394/05/20
  • الهام : در ایران امکان پذیر نیست متاسفانه به خاطر فرهنگ بسته ما ایرانیها سریع یا مزاحم شرکت زیاد میشه یا برچسبهای بدی بهت زده میشه این تجربه شخصیه خود من بود براتون نوشتم متاسفانه ضربه بدی هم خوردم به خاطر برخورد خوبم
    1394/05/19
  • نادیا : متن جالبی بود و با نظر شیلاپارساموافقم من مسئول دفتر یکیاز شرکتهایب زرگ بودم زمانیکه باموضوع کاریبامدیر رده اول شرکت دیگه برای اخذ قراردادصحبت کردم در کمال تعجبازایشان شنیدم که میتونم شماره شما رو داشته باشم دلیل :از شنیدن صدای شماارامش میگیرم و......
    1394/05/14
  • شیلا پارسا : درود . خیلی جالب بود . اما فکر کنید در ایران اگر یه کارمند فروش خانوم همچین حرکتی انجام بده آقای محمدی فرداش چه برخوردهایی ممکنه بکنه ؟ متأسفانه در ایران خوش برخوردی با چیز دیگه ای اشتباه گرفته می شه
    1394/05/13
  • احسان چرم پیشه : سلام عالی بود منتظر بعدی ها هم هستیم
    1394/05/11
  • حسین زمان : سپاس / پیشنهاد: اگه بتونید خودتون هم بصورت عملی همین خدمات رو بدید..دیگه خیلی خوب میشه. به جهت فرصت زمانی محدود سخته برام پیاده کردن دیدار...اگه مقدوره پشتیبانی مضاعفی رو برای راه اندازی و ترغیب استفاده ی زودترمشتریان داشته باشید ممنون و سپاس فراوان
    1394/05/10
  • حجت حاتم : خیلی عالی والبته کمی رویایی هستش
    1394/05/6
  • رضا حسینی : بسیار از متن تون لذت بردم. خیلی خوب و تاثیرگذار نوشته شده.
    1394/05/6

مقالات مرتبط