سه شنبه صبح ها قبل از صرف صبحانه یک مقــــاله رایگان در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در ایمیـــل خود دریافت کنید

ایمیل شما با موفقیت درج گردید. جهت تایید عضویت به ایمیل خود مراجعه فرمایید
موتور تولید سرنخ را در وب سایت خود روشن کنید! (1394/02/27)
همه شما احتمالا یکبار در فرم تماس با ما یک وب سایت، پیغامی گذاشته اید.
اغلب پاسخی نگرفته اید، یا پاسخ را آنقدر با تاخیر گرفته اید که دیگر نیاز شما مرتفع شده است!

یا احتمالا شما هم در وب سایت خود یک فرم تماس با ما دارید که اغلب ورودی های آن را بررسی نمی کنید و یا حتی شیوه بررسی این پیغام ها را نیز فراموش کرده اید، کسانی که این فرم ها را پر می کند جزء با ارزش ترین سرنخ های برای کسب و کار شما هستند که با توجه به اینکه شما به آنها رسیدگی به موقع انجام نمی دهید، آنها را از دست می دهید!

چه باید کرد؟  چگونه می توان به این پیغام ها در بهترین زمان ممکن پاسخ داد؟  نظر شما در مورد زمان پاسخ 30 ثانیه در ساعت کاری چیست؟ یعنی 30 ثانیه بعد از اینکه شخصی فرم تماس با ما وب سایت شما پر کرد، همکاران شما در بخش فروش به آن پاسخ دهند!

نکته مهم این است که این جنس از سرنخ های جزء سرنخ های با درصد بالا برای تبدیل به مشتری می باشند.

همه این اتفاقات با فرم ساز نرم افزار دیدار در کمتر از 5 دقیقه قابل انجام است! دقیقا در کمتر از 5 دقیقه، باور کنید 5 دقیقه

شما در بخش تنظیمات نرم افزار دیدار، تنظیمات دفترچه تلفن قسمت فرم ساز، یک فرم جدید تعریف می کنید، خیلی چیزها را می توانید در تنظیمات فرم ایجاد شده مشخص کنید، مثلا اینکه:
    • اشخاصی که از طریق این فرم ثبت می شوند، سرنخ، فرصت یا مشتری در نظر گرفته شوند؟
    • در کدام سگمنت قرار گیرند؟
    • چه پیامک یا ایمیلی برای آنها ارسال شود
    • اشخاص ثبت شده در این فرم بین کدام یک از کارمندان بخش فروش به صورت عادلانه تقسیم شود؟
    • قیافه فرم چه شکلی باشد و چه فیلدهای داشته باشد؟

بعد از اینکه فرم را ایجاد کردید، فرم ساز دیدار یک آیفریم در اختیار شما قرار می دهد که با کپی و پیست کردن آن، شما می توانید آن را در وب سایت خود قرار دهید!



مثلا در همین وب سایت دیدار، فرم درخواست جلسه که در تمامی صفحات دیدار قرار گرفته یا فرم تماس با ما با فرم ساز نرم افزار دیدار ساخته شده است.



خوب نحوه عمل این فرم ها چگونه می شود؟ وقتی شخصی فرم ساخته شده توسط دیدار را در وب سایت شما تکمیل می کند، آن شخص به دفترچه تلفن دیدار شما افزوده شده و پیغام ش در قالب یک یاداشت در پرونده آن ثبت می گردد و مسئولیت آن شخص به یکی از کارمندان فروش تخصیص داده شده و به او از طریق مرکز اطلاعیه های دیدار، اطلاعیه ای مبنی بر این اتفاق ارسال می شود!
از طرف دیگر یک ایمیل به تکمیل کننده فرم ارسال کرده و شخص مرتبط در سازمان با او را، به ایشان معرفی می کند! و به اون خوش آمد می گوید.

با این فرایند ساده شما می توانید موتور تولید سرنخ های خوب، را در وب سایت خود روشن کرده و آنها را تبدیل به مشتری کنید.

نظر شما چیست؟ آیا شما به فرم های تماس با ما وب سایت خود پاسخ در زمان می دهید؟





خوشحال خواهیم شد نظر شما را در مورد این مقاله دیدار بدانیم
لیست نظرات
  • فهیمه شمخانی : سلام نرم افزارتون درحد این اشنایی کوچیک خوبه فقط بابت بازاریابی میتو نم ازش استفاده کنم؟
    1394/03/7
  • بهزاد عیان : فرم ساز بدید به من .
    1394/03/6

مقالات مرتبط