برای آموزش و 1 ماه استفاده رایگان از دیدار فرم زیر را پر کنید

برای فروش بیشتر، یک دیدار کافی ست ...

ساده ، کاربردی و دوست داشتنی
یک ماه گارانتی برگشت پول
یک ماه استفاده رایگان
و ده ها مشتری راضی ...

شروع داستان آقای مدیر

آقای مدیر بدجوری پریشونه!

بازم یکی از کارمندای فروش ، سر رسیدشو برداشت و رفت تو تیم رقیب ده ساله ی آقای مدیر
تقریـــبا همــه چیــز به هم ریخته
کارمند فروش با بردن سر رسیدش یه تیکه از شرکت آقای مدیر رو کنده و با خودش برده ...

ادامه داستان را دنبال کنید

آقای مدیر از سال 85
شرکنش رو راه انداخته تا الان ...

در حسرت یه سفره! سفری بی دغدغه!
بدون اینکه در نبودش تو شرکت مشکلی ایجاد بشه و شرکت به خوبیه زمانی که هست، کار کنه و آقای مدیربتونه با خیال راحت تو ساحل لم بده و یه نوشابه لیمویی خنک بخوره

ادامه داستان را دنبال کنید

خدایا چاره کار چیه؟

یکی نیست بیاد بگه چیکار کنم؟

!?
ادامه داستان را دنبال کنید
واقعا مگه میشه مشکلات آقای مدیر تو 2 ساعت حل شه؟
البته آقای مدیر هم چاره ای جز بستن چشماش نداشت!
چشماش رو بست و منتظر یه معجزه شد ...
چشمات رو ببند!
من 2 ساعته مشکلتو حل میکنم
ادامه داستان را دنبال کنید
بعله! همه کاغذها و پرونده های نامرتب جمع شد
و روی همه کامپیوترهای شرکت، “دیـــدار” نصب شد....
چرا اینقدر آقای مدیر یهو آروم شد؟ مگه دیدار براش چیکار کرده؟
باور کردنی نیست حتما یه معجزه بوده! دو ساعت و این همه تغییر؟
ادامه داستان را دنبال کنید
خب ببینیم دیدار چطور بعد 9 سال لبخند رو به لب های آقای مدیر برگردوند؟!

لیست مشتریان!

آقای مدیر تونست با دیدار برای مشتریاش پرونده درست کنه و توگروه های مورد نظر دسته بندیشون کنه و این پرونده ها رو بین کارمندان فروشش به اشتراک بگذاره...دیگه حتی می دونه اخلاق مشتریاش چطوره! تولدشون چه روزیه! چقدر ازش خرید کردن و...خلاصه سابقه کامل شون رو داره :)))

گزارش پرسنل!

آقای مدیر می تونه به راحتی با دیدار، عملکرد هر کدوم از کارمندای فروش رو به طور جداگانه بررسی کنه!
ببینه نسبت به متوسط شرکت، چقد فعالیت داشته، چقد فروش داشته، به چه نسبتی زنگ خورها رو به مشتری تبدیل کرده، چقد مشتری ها از اش راضی بودن و . . . !!

صدور و ارسال فاکتور در کمتر از یک دقیقه!

ساعت8 شب مشتری به آقای مدیر زنگ می زنه! همه کارمندان فروش رفته اند! مشتری پیش فاکتور می خواهد!! آقای مدیر پرونده مشتری رو باز میکنه و تو کمتر از یک دقیقه پیش فاکتور رو صادر کرده و به مشتری ارسال می کند!

سنجش رفتار پرسنل با مشتریان

بعد از چند بار صحبت تماسِ کارمند فروش با مشتری، دیدار، یه پیامک و ایمیل به مشتری می زنه و از اون در مورد شیوه برخورد اون کارمند فروش می پرسه و گزارشات این نظرات رو به آقای مدیر نشون میده!
دیگه آقای مدیر از نحوه برخورد کارمندای فروش با مشتری ها مطمئنه! :)))

ابزاری مناسب برای پیگیری مشتریان

دیگه سررسیدا و دفترچه یاداشت از روی میز کارمندای فروشِ آقای مدیر جمع شده! اونا با وجود میزکارِ دیدار، نیازی به این چیزا ندارن! توی میز کار می تونن کارای روزانه خودشون رو ببینن، معاملات جاری رو پیگیری کنن، قرار و مدارها رو مشاهده کنن و با تیک زدنه وظایف خود از محیط ساده دیدار لذت ببرند... :))

گزارش لحظه ای

آقای مدیر با گزارش لحظه ای دیدار، می تونه از هر جای دنیا، لحظه به لحظه بخش فروش رو کنترل کنه...ببینه چن تا زنگ خور داشته، چن تا مشتری، چقد پیش فاکتور و چقد فروش! از طرف دیگه می تونه دقیقا جزئیات مراحل فروش رو ببینه!
این ها به آقای مدیر در بهبود فرایند فروش کمک خواهند کرد!! ;))

پرونده مشتری!

آقای مدیر با باز کردن پرونده می تونه آخرین وضعیت مشتری رو ببینه. می تونه ببینه چن بار با مشتری تماس گرفته شده، چه چیزایی گفتن، چقد مشتری خرید کرده، مبلغ پیش فاکتور به مشتری چقد بوده و ...!
در آخر می تونه یک وظیفه در مورد مشتری ایجاد کنه و اون رو به کارمندای فروش بسپره!

ایمیل روزانه و هفتگی به مدیران!

دیدار آخر هر روز کاری، آخر هر هفته کاری و آخر هر ماه کاری! به آقای مدیر یک ایمیل می زند و وضعیت فروش را به طور مطلوب به او نشان می دهد...
هفته را با هفته قبلی و ماه را با ماه قبلی مقایسه می کند، مثلا اگر آقای مدیر در این ماه تبلیغی انجام داده ، می تواند با این گزارشات تاثیر این تبلیغ را ببیند و یا فعالیت یک کارمند فروش را با ماه قبل ش مقایسه کند...! ;)

بازی پرسنل!

دیدار به ازای هر کاری که کارمندای فروش انجام میدن بهشون امتیاز میده، هر چقد کارمندا وظایف خودشون رو بهتر انجام بِدَن امتیاز بیشتری می گیرن و با تکرار پی در پی بعضی از کارای مهم، دیدار به اونا سکه میده.
آقای مدیر آخر هر ماه سکه های کارمندا رو می گیره و به اندازه سکه ها به کارمندا پاداش میده! این باعث شده که کارمندا با جون و دل با دیدار کار کنن!! :))

ادامه داستان را دنبال کنید

رویای آقای مدیر به حقیقت پیوست!

لم داده و گاهی سری به دیدار میزنه تا از مرتب بودن همه چیز مطمئن بشه
راستی آقای مدیر!! اگه یه کم لیموی نوشابه ت رو بیشتر کنی تو این هوای گرم بیشتر می چسبه! ;)
چشمامو بستم، مشکلات من رو هم دو ساعته حل کن!
شروع دوباره داستان
شماره تلفن مشاوره : 22353500
مشاهده وب سایت دیدار