ثبت، طبقه بندی و اشتراک داده ها

دیـــدار به شما امکان ورود، طبقه بندی و به اشتراک گذاری داده ها را در سازمان فروش ارائه می کند، شما می توانید از هرجای دنیا با اتصال به اینترنت از دیدار استفاده کنید. حتی شما می توانید همه داده های قبلی خود را با استفاده از فایل اکسل به صورت یکجا وارد دیـــدار کنید.

بخش بندی مشتریان در گروه های دو سطحی

در دیدار شما می توانید براساس نیازمندی های خود در دو سطح بخش های مختلف برای گروه بندی سرنخ ها و مشتریان خود تعریف کنید و در هنگام درج یک مشتری یا سرنخ را در یک یا چند بخش قرار دهید. مثلا ممکن است یک بخش بندی زمینه کاری مشتری باشد یا حقیقی یا حقوقی بودن مشتری و یا هر بخش بندی دیگری که کسب و کار شما به آن نیاز دارد

دسترسی به مشتریان براساس منابع تبلیغاتی

مشتری از کدام تبلیغ شما را پیدا کرده است ؟ شما در هنگام ثبت هر سرنخ به راحتی می توانید این اطلاعات را در مورد آن سرنخ ثبت کنید و سپس دیدار به شما این امکان را می دهد که براساس منابع تبلیغاتی مختلف به سرنخ های حاصل شده از آن منابع دسترسی پیدا کنید

امکان وارد کردن اطلاعات قبلی از فایل اکسل

استفاده از دیدار در هر جای دنیا که باشید

زمان و مکان در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دیدار معنی ندارد، هر جا که باشید در هر زمانی می توانید از دیدار استفاده کنید، در سفر، بعد از صرف شام به هنگام نوشیدن چای، در وسط یک جلسه کاری و ...

نمای 360 درجه از مشتریان

در صفحه پرونده مشتری شما به داده ها و اطلاعات پردازش شده مشتری دسترسی خواهید داشت، یاداشت ها، معاملات، تعداد مکالمات، پیامک ها و ... همچنین می توانید با ورود یاداشت جدید یا ثبت معامله جدید تعامل خود را با مشتری مستند کنید، این تمرکز اطلاعاتی به شما در مذاکره با مشتری کمک خواهد کرد.

ضلع اول، خلاصه اطلاعات مشتری، وظایف و رخداد ها

در این ضلع شما می توانید خلاصه اطلاعات مشتری، وظایف و رخدادهای مرتبط با آن مشتری را ببینید و در صورت نیاز یک وظیفه یا رخداد جدید به مشتری اضافه کنید، شادمانی و خنثی بود و یا غمگین بودن تصویر مشتری مشخص کننده شیوه برخورد مشتری می باشد.

ضلع دوم، یک نگاه برای دانستن همه چیز در مورد مشتری

با یک کلیک مکعب اطلاعات مشتریان را بچرخانید تا ظلع دوم نمایان شود و در یک نگاه تمام آن چیزی که در مورد مشتری باید بدانید را ببینید! مبلغ کل فروش و پتانسیل فروش، تعداد تماس ها با مشتری، شیوه آشنایی با مشتری، زمان و شخصی که آخرین بار با مشتری در ارتباط بوده است، تاریخ تولد مشتری و ...

این اطلاعات به شما در یک مذاکره موثر با مشتری می تواند کمک قابل توجهی بکند.

ضلع سوم، پیامک های رد و بدل شده با مشتری

با یک کلیک دیگر مکعب اطلاعات مشتریان را بچرخانید تا بتوانید پیامک های رد و بدل شده بین کارمندان فروش و مشتری را ببینید و همچنین در صورت نیاز به مشتری پیامک بفرستید

ضلع چهارم، یاداشت مهم در مورد مشتری

یک کلیک دیگر برای رفتن به ضلع یاداشت مهم در مورد مشتری کافی ست، در این ضلع دیدار یک ویرایشگر ساده متن در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید نکات مهم ی که همیشه نیاز است کارمندان فروش از آنها مطلع شوند را در آن یاداشت کنید

سایر اطلاعات در مورد مشتری

یاداشت ها مرتبط با مشتری، اطلاعات دیگر مشتری، جدول زمانی اتفاقاتی که در مورد مشتری افتاده است، لیست معاملات و ... سایر اطلاعات ی است که به شما در ارتباط با مشتریان کمک قابل توجهی خواهد کرد

ابزاری قوی برای بهبود فرایند فروش

دیـــدار با ارائه ابزارهای ساده، کارا و سریع کیفیت فرایند فروش را بهبود می بخشد، وظایف، یادآورها، تعامل پیامکی این فرصت را به کسب و کار شما خواهد داد که دیگر چیزی فراموش نشود، در ضمن فیلترینگ هوشمند کمک خواهد کرد که شما سرنخ های خفته را بیدار و به مشتری تبدیل کنید.

دیگر چیزی فراموش نمی شود

آیا می دانید بخش قابل توجهی از فرصت های فروش به دلیل ساده فراموشی از دست می رود؟ میزکار کارمندان فروش دیدار هر لحظه تمامی وظایف، معاملات جاری، فاصله تا هدف فروش و ... را به آنها یادآوری می کند، دیگر بهانه ای برای فراموشی نیست، از همه جالب تر اینکه اگر زمان اجرای وظیفه ای گذشته باشد، دیدار به گونه ای پیگیر اصرار می کند که وضعیت آن را مشخص کنند.

بدون اینترنت هم با دیدار تعامل کنید (دستورات پیامکی)

شما حتی می توانید بدون دسترسی به اینترنت با دیدار تعامل کنید! بعله دقیقا بدون اینترنت می توانید از طریق پیامک به دیدار دستور بدهید و دیدار بعد از اجرا از طریق پیامک به شما اطلاع خواهد داد که دستورات شما را بدون کم و کاست اجرا کرده است....

یادآوری خودکار به مشتری و پرسنل فروش

قرار ملاقات با مشتری، تمدید اشتراک، تاریخ های مهم از قبیل تولد، اولین تماس و .... فراموشی هر کدام به ارتباط شما با مشتری آسیب می رساند، دیدار این موارد را در قالب وظیفه به کارمندان فروش و در رسانه پیامک یا ایمیل به مشتریان اطلاع رسانی می کند

فیلترینگ هوشمند مشتریان

سرنخ هایی که با آنها بیش از 10 بار صحبت کرده اید ولی از شما خریدی نکرده اند، مشتریانی که بیش از 10 میلیون تومان از شما خرید کرده اند، مشتریانی که 3 ماه است با آنها صحبت نکرده اید و .... فیلترینگ هوشمند دیدار این امکان را به شما می دهد که با تعریف شرایط مختلف سرنخ های بالقوه یا مشتریان خوب را پیدا کرده و با آنها برای فروش بیشتر در ارتباط باشید

یک پنل پیامک قدرتمند

دیدار یک پنل پیامک قدرتمند با امکانات باورنکردی نیز در اختیار شما قرار می دهد، ترکیب امکانات این پنل با داده های نرم افزار دیدار می تواند ابزار مناسبی را برای بستر بازاریابی شما ایجاد کند

ارتقاء کیفیت تعاملات با مشتریان

با دیـــدار همه مشتریان شما حس خواهند کرد که مشتریان VIP کسب و کار شما هستند، این حس آنها را به خدمت گیری بیشتر از شما ترغیب خواهد کرد، دریافت بازخورد از مشتریان، تعامل پیامکی مشتری با کارمند فروش مرتبط، صدور و ارسال فاکتور در کمتر از یک دقیقه و...همه و همه ابزارهایی هستند که کیفیت تعاملات کارمندان فروش را با مشتریان ارتقاء می دهند.

دریافت بازخورد از مشتریان به صورت خودکار

بعد از تماس چندین باره مشتری با یکی از کارمندان فروش، دیدار به صورت خودکار یک پیامک و یا یک ایمیل به مشتری شما ارسال می کند و در مورد نحوه برخورد کارمند فروش، از ایشان سوال می کند، مشتری با پاسخ به پیامک یا کلیک روی ایمیل می تواند نظر خود را به دیدار ارسال کند، به این شکل شما به صورت مداوم کیفیت ارتباط کارمندان فروش خود را با مشتریان مورد ارزیابی قرار می دهید. هر ماه شما می توانید به ازای هر کارمند فروش درصد رضایت مشتریان از نحوه تعامل ایشان را مشاهده کنید.

تبدیل همه مشتریان به مشتریان VIP

وقتی تعداد مشتریان شما از انگشتان دست بیشتر می شود دیگر خیلی از احوالات مشتریان را شما فراموش می کنید و مشتریان احساس غریبگی با شما می کنند، دیدار با تمرکز روی مشتری به عنوان مهمترین سرمایه هر کسب و کار اطلاعاتی را به شما ارائه می کند که بتوانید این حس را به مشتریان خود انتقال دهید که همه آنها مشتریان VIP شما هستند....

صدور و ارسال فاکتور در کمتر از یک دقیقه

مشتریان عملکرد سریع و بی نقص را دوست دارند، وقتی که با یک مشتری به صورت تلفنی صحبت می کنید شما می توانید با دیدار قبل از اینکه تماس تلفنی شما با مشتری خاتمه یابد، پیش فاکتور یا فاکتور درخواستی ایشان را ایجاد و ارسال کنید! تعجب نکنید در کمتر از 30 ثانیه فاکتور شما در Inbox مشتری خواهد بود.

تبدیل پیامک به یک ابزار تعاملی با مشتریان

در دیدار هر کارمند فروش مسئول یک مشتری می باشد، وقتی مشتری به شماره پیامک شما پیغامی ارسال می کند دیدار یک اطلاعیه به کارمند فروش مرتبط با آن مشتری داده و پیغام مشتری را به او نشان می دهد علاوه بر این تمامی این تعاملات در پرونده مشتری ثبت می شود

ارتقاء همکاری تیمی و نظم سازمانی

دیـــدار فروش را به یکی بازی دوست داشتنی با بازیگری کارمندان فروش شما تبدیل می کند، مکانیسم های بازی سازی دیدار کمک خواهد کرد که علاوه بر رقابت سالم بین کارمندان فروش فضای کار تیمی نیز بهبود پیدا کند، علاوه بر این دیدار با ایده های خلاقانه کارمندان فروش شما را تمرین می دهد که منظم تر باشند.

تبدیل فرایند فروش به یک بازی دوست داشتنی

دیدار فرایند فروش را به یک بازی دوست داشتنی هیجان انگیز برای کارمندان فروش شما تبدیل می کند، کارمندان فروش به ازای هر فعالیتی مثبتی که در دیدار انجام می دهند امتیاز می گیرند و با این امتیازها به صورت هفتگی، ماهیانه و سالیانه با همکاران خود وارد رقابت می شوند.
بازی که بدون سکه و جایزه معنی ندارد، پس دیدار در این بازی به کارمندان فروش شما سکه هم می دهد، به ازای انجام چندباره فعالیت هایی که به فروش نزدیک است، کارمندان سکه می گیرند..

امکان تخصیص و پیگری وظیفه بین همکاران

با چند کلیک ساده یک همکار می تواند به همکار دیگر خود یک وظیفه را تخصیص دهد، دیدار در صفحه آن همکار دایره اطلاعیه را قرمز کرده و به او آن وظیفه تخصیص داده شده را اطلاع می دهد، پس از انجام وظیفه، یک اطلاعیه به تخصیص دهنده وظیفه خبر می دهد که کار به خوبی انجام شده است!

دیدار کارمندان فروش را تمرین می دهد تا منظم شوند

در صورتی که یکی از کارمندان فروش چند وظیفه عقب افتاده داشته باشد، در هر بار باز کردن دیدار، یک پنجره به او نمایش داده می شود و از او می خواهد که تکلیف وظایف عقب افتاده را مشخص کند، آیا آنها را انجام داده؟ یا می خواهد در مورد زمانبدی مجدد شان تجدید نظر کند؟ به این شیوه پس از مدتی این تمرین ها کمک خواهد کرد که کارمندان فروش وظایف عقب افتاده در لیست خود نداشته باشند.

مجتمع سازی با ابزارهای موجود

API های نرم افزار دیـــدار امکان مجتمع سازی ساده دیدار را با ابزارهای موجود شما می دهد، به عنوان مثال شما با چند تنظیم ساده دیدار را به نرم افزار ایمیل مارکتینگ خود(میلرلایت) می توانید متصل کنید و یا با چند کلیک فرمی را ساخته و به عنوان فرمی ارتباطی در وب سایت خود قرار دهید، برای کارهای فوق العاده تر شما می توانید از API های دیدار استفاده کنید

مجتمع شده با نرم افزار میلرلایت

ا یک تیک ساده و وارد کردن اطلاعات اکانت میلرلایت خود می توانید نرم افزار دیدار خود را با نرم افزار ایمیل مارکتینگ دیدار مجتمع کنید به این شکل تمامی مشتریانی که در دیدار وارد می کنید به صورت اتوماتیک وارد نرم افزار میلرلایت شما می شوند.

هوشمندی تجاری

از وظیفه های اصلی دیـــدار تبدیل داده های ساده تولید شده توسط شما به اطلاعات مفید برای تصمیم سازی بهتر برای کسب و کار شما می باشد، این اطلاعات چشم شما را به بخش فروش کسب و کارتان بازکرده و موجب بهبود وضعیت فروش سازمان شما می شود

گزارش زنده از یک روز کاری شرکت

با گزارش زنده دیدار شما لحظه به لحظه در جریان اتفاقات یک روز کاری شرکت خود قرار می گیرید، میزان تماس های ورودی و خروجی، تعداد مشتریان جدید، مبلغ فروش، ریز فعالیت های کارمندان فروش صفحه گزارش زنده به صورت خودکار به روز شده و داده های جدید را نمایش می دهد.

گزارشات دوست داشتنی از کسب و کار شما

دیدار از کانال های ساده ای اطلاعات موجود در کسب و کار شما را جمع آوری کرده و به گونه ای آنها را تصویر می کند که شما تا کنون ندیده اید! تمام گزارشات موجود در دیدار براساس نیازمندیهای کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی شده است و شما نیاز به تنظیم خاصی ندارید، فقط کافی است صفحه گزارشات دوست داشتنی دیدار را باز کرده و وضعیت کسب و کار خود را به صورت تصویر روشن ببینید.

تحلیل رفتار کارمندان فروش

دیدار گزارشات دقیقی از عمکرد کارکنان فروش تان ارائه می کند، این اطلاعات به شما در ارتقاء سازمان فروش تان کمک چشم گیری خواهند کرد. دیدار به شما می گوید کارمندان فروش تان چقدر فعالیت کرده اند، چقدر پتانسیل فروش دارند، چقدر فروخته اند، ضریب تبدیل فرکنصت به مشتری شان چقدر بوده است و ... این اطلاعات چشم شما را با دقت بسیار بالای به سازمان فروش کسب و کارتان باز خواهد کرد

ارزیابی دقیق هزینه های تبلیغاتی و تخمین ROI

کافی است شما هزینه های که برای تبلیغات خود می کنید در بخش منابع تبلیغاتی دیدار ثبت کنید و از کارمندان فروش خود بخواهید که در هنگام تماس مشتری طریقه آشنایی با کسب و کار شما را پرسیده و درهنگام ثبت مشخصات مشتری این اطلاع را وارد کنند، بقیه کارها را به دیدار بسپارید! دیدار ارزیابی دقیقی از منابع تبلیغاتی و میزان برگشت سرمایه آنها در اختیار شما قرار خواهد داد بگونه ای که این اطلاعات تیرهای شما را در پلن های تبلیغاتی بعدی با دقت بیشتری به هدف خواهد زد