توافق نامه

این توافق‌نامه وفق ماده 10 قانون مدنی فی‌مابین آرمیتیس و مشترک (فعلی و یا آتی) دیدار می‌باشد. مشترک با شروع استفاده از خدمات ارائه شده توسط نرم‌افزار دیدار، تعهد به رعایت مفاد این توافق‌نامه را تایید می‌کند.


ماده یک: تعاریف
آرمیتیس: شرکت نرم نگاران آرمیتیس به شماره ثبت 207947
دیدار: نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان که در دامنه‌های didarcrm.ir و didar.me به صورت پردازش ابری این نرم‌افزار را به مشترکین ارائه می‌دهد
مشترک: هر شخص اعم از حقیقی یا حقوقی که با تکمیل فرم ثبت‌نام در سایت didar.me با وارد کردن یک شناسه کاربری(آدرس پست‌الکترونیکی) و گذرواژه صاحب یک حساب کاربری شده و شروع به استفاده از خدمات دیدار می کند، قابل ذکر می باشد مشترک بعدا می تواند با همین شناسه کاربری و گذرواژه حساب های کاربری دیگری را نیز برای همکاران خود ایجاد کند. مشترک تمامی دسترسی ها را به حساب های کاربری ایجاد شده توسط خود را خواهد داشت.
کاربران مشترک: کسانی که مشترک با استفاده از نرم افزار دیدار از طریق پست الکترونیکی آنها را مجاز به ثبت نام و استفاده از حساب کاربری مشترک می نماید و آنها با قبول دعوت نامه و انتخاب یک شناسه کاربری و گذرواژه می توانند شروع به استفاده از خدمات دیدار در حدود دسترسی هایی که مشترک به ایشان داده است، نمایند.
اطلاعات مشترک: تمامی داده‌هایی که مشترک در ضمن استفاده از دیدار وارد می‌کند و یا اطلاعاتی که دیدار از داده‌های مشترک با هدف نمایش به ایشان استخراج می کند.
ماده دو: محدوده توافق

استفاده از دیدار که توسط شرکت آرمیتیس ارائه می شود منوط به قبول شرایط این توافق نامه می باشد. لازم به ذکر است که هر زمان تغییراتی در این توافقنامه اعمال شود، نسخه به روز شده آن در سایت قرار گرفته و به مشترکین از طریق پست الکترونیکی اعلام خواهد شد، بدیهی ست که ایشان با مرور منظم سایت می توانند از این تغییرات آگاه شوند.


بدیهی است این توافق نامه تا زمانی که مشترک هزینه استفاده از خدمات دیدار را پرداخت می کند پایدار خواهد ماند

ماده سه: مالکیت مادی و معنوی دیدار

مالکیت معنوی و مادی دیدار کاملا به آرمیتیس تعلق دارد و مشترک فقط در ازای پرداخت مبالغی حق استفاده از این نرم افزار را در طول مدت زمان اجرای توافق نامه خواهد داشت و هیچ ادعایی در خصوص مالکیت معنوی این محصول نداشته و نخواهد داشت.

ماده چهار: مالکیت مادی و معنوی اطلاعات مشترک

مالکیت معنوی و مادی اطلاعات مشترک به مشترک تعلق داد و آرمیتیس هیچ حقی نسبت به آنها نخواهد داشت

آرمیتیس اطلاعات مشترک را تا 6 ماه پس از خاتمه همکاری بنا به درخواست و بدون دریافت هیچ گونه هزینه در اختیار مشترک قرار می دهد و پس از گذشت مدت مذکور تمامی اطلاعات و پشتیبان های آنها به طور خودکار حذف و غیرقابل برگشت خواهد بود.

ماده پنج: حفظ اطلاعات مشترک

آرمیتیس متعهد می شود با فرایندهای منظم پشتیبان گیری و ابزارهای سخت افزاری حفظ اطلاعات مشترک را گارانتی کامل نماید

ماده شش: عدم استفاده یا افشاء اطلاعات مشترک

آرمیتیس متعهد به عدم استفاده و یا افشاء اطلاعات مشترک به شخص یا اشخاص ثالث می باشد و فقط اطلاعات مشترک را در قالب درخواست رسمی از طرف مشترک با امضاء صاحبان مجاز در اختیار آنها قرار دهد.

تمامی اطلاعات داده شده به طور دائمی در حیطه حمایت محرمانگی اطلاعات قراردارند و در زمان لازم بعد از اتمام توافق نامه به طور خودکار حذف خواهند شد

دسترسی به گذرواژه ی مشترک و کاربران مشترک برای هیچ شخصی امکانپذیر نمی باشد و فقط در اختیار وی است در صورت بروز مشکل، مشترک اجازه خواهد داشت با شناسه و گذرواژه ی خود به تمامی سیستم های حساب کاربر وارد شده و اقدامات لازم در خصوص رفع مشکل به عمل آورد.

ماده هفت: دوره آزمایشی رایگان استفاده از دیدار

به منظور آشنایی بیشتر مشترک با دیدار ، آرمیتیس به هر شخصی که هدف استفاده از این دیدار را دارد ، اجازه می دهد به مدت 30 روز بصورت آزمایشی و رایگان از این دیدار استفاده نماید و در صورت رضایت و درخواست مشترک به ادامه همکاری آرمیتیس بر اساس توافق، دیدار را در اختیار مشترک قرار خواهد داد.

دیدار در دوره آزمایشی رایگان در بالاترین سطح در اختیار مشترک قرار می گیرد.

در صورتیکه پس از دوره آزمایشی رایگان ، مشترک گزینه خرید محصول را انتخاب ننماید ، آرمیتیس حساب کاربری ایجاد شده را به همراه تمامی اطلاعات مشترک را حذف خواهد نمود، بدیهی است پس از اتمام دوره آزمایشی ، دیدار به منظور رفاه حال مشترک اطلاعات وی را شش ماه نگهداری خواهد نمود.

ماده هشت: مبالغ توافق نامه

قیمت های دیدار در سایت DidarCrmi.ir اعلام می شود.

در صورتیکه مشترک دیدار را خریداری نماید و به صورت مداوم آن را تمدید نماید تا 5 سال قیمت های دیدار برای ایشان تغییر نخواهد کرد.

مشترک بعد از خرید، یک ماه این اختیار را داردکه توافقنامه را به هر دلیلی به صورت یکطرفه کنسل کرده و آرمیتیس مکلف است تمام هزیته های پرداخت شده توسط مشترک را به ایشان عودت دهد( یک ماه ضمانت برگشت پول)، پس از ان باید این دوره به هیچ وجه مبالغ دریافتی از مشترک به ایشان عودت داده نخواهد شد.

پرداخت ها از طریق سیستم اینترنتی و یا غیر اینترنتی قابل انجام می باشد.

در صورت عدم پرداخت از سمت مشترک، مشترک می تواند تا شش ماه از دیدار در قالب دریافت اطلاعات استفاده نماید و حق درج اطلاعات جدید را نخواهد داشت، بدیهی است بعد از این دوره تمامی اطلاعات مشترک به صورت کامل از دیدار حذف خواهد شد.

ماده نه: تعهدات دیدار

آرمیتیس تمامی تلاش خود را جهت ارائه و پشتیبانی لازم و بهینه در قبال مشترک را به انجام خواهد رساند در صورت لزوم انجام فعالیت هایی برای نگهداری سیستم حداقل از 24 ساعت قبل این وضعیت به مشترک اطلاع داده خواهد شد.

پشتیبانی لازم و کافی در خصوص پاسخگویی به مشتریان پشتیبانی آرمیتیس شامل موارد زیر می باشد:

  • پشتیبانی از طریق ایمیل و تماس تلفنی در ساعت کاری
  • به روزی رسانی های دوره ای نرم افزار (رفع خطا، ارتقاء، بهبود)
  • برگزاری یک جلسه آموزش 4 ساعته برای پرسنل مشترک

آرمیتیس در ایام هفته (شنبه تا چهارشنبه 8-17 و پنجشنبه 8-13) در صورت دریافت ایمیل از مشترک و یا تماس موظف به حل مشکل و جوابگویی می باشد.

آرمیتیس در ارائه خدمت به طور کامل تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

ایمیل support@didar.meاز طرف شرکت نرم نگاران آرمیتیس جهت ارتباط مشترک با آرمیتیس می باشد.

آرمیتیس هیچ گونه مسئولیت نسبت به ناتوانی مشترک در استفاده از خدمت دیدار و یا دسترسی غیر مجاز شخص ثالث به اطلاعات مشتری از طریق داشتن گذر واژه و ورود به حساب کاربری وی و همچنین مشکلات مربوط به اینترنت که باعث مشکل در ارائه این خدمت می شود را ندارد.

ماده ده: تعهدات مشترک

مشترک و کاربران مشترک مسئولیت کامل حفظ اطلاعات شناسه کاربری و گذر واژه خود را دارند.

مسئولیت آسیب های احتمالی به اطلاعات مشترک که در اثر کوتاهی در محرمانه نگه داشتن اطلاعات شناسه کاربری و گذر واژه مشترک اتفاق بیافتد بر عهده خود مشترک می باشد و مشترک اقرار و اذعان دارد که آرمیتیس هیچ مسئولیتی در این موارد ندارد و تشخیص این قصور از طریق بررسی لاگ های دیدار خواهد بود

در صورت بروز مشکل در ارائه خدمات که رفع آن نیاز به ورود به حساب کاربری مشترک باشد به درخواست مشترک ، رفع مشکل بعمل خواهد آمد و این درخواست به طور ضمنی اجازه به مدیر آرمیتیس را جهت بررسی و رفع مشکل می دهد.

مشترک تابع تمامی قوانین جمهوری اسلامی می باشد و هرگونه عدم رعایت قوانین بر عهده و مسئولیت خود مشترک می باشد و آرمیتس در قبال اعمال خلاف قانون مشتری و کاربرانش هیچ گونه مسئولیتی ندارد

ماده یازده: تعلیق توافق نامه

در صورت تخلف و یا عدم رعایت تمام یا قسمتی از شرایط توافق نامه توسط مشترک و یا در صورت هرگونه اعلام اطلاعات خلاف واقع و انجام عمل منجر به نقض توافق از سوی مشترک، آرمیتیس محق است به مسدود نمودن حساب مشتری و جبران خسارت وارده از محل وجوهات پرداخت شده بدون مراجعه به مراجع قضایی و اداری.

در صورتیکه به هر دلیل دیدار تصمیم به عدم ارائه خدمات به مشترک بگیرید، متعهد می شود 12 ماه قبل به مشترک اطلاع داده و داده های مشترک را در هر قالب دلخواه به ایشان تحویل دهد.

ماده دوازده: فورس ماژور

به هنگام بروز مصادیقی از قوای قهریه اعم از حوادث طبیعی و غیر طبیعی که حدوث و رفع آنها از حیطه و توان و اقتدار آرمیتیس خارج بوده از قبیل جنگ، زلزله، طوفان، سیل، اعتصاب، اشکالات ناشی از ماهواره، فیلترینگ، محدودیت های قانونی، وضع قوانین و مقررات دولتی در خصوص موضوع توافق نامه و مانند این ها، تا زمانی که وضعیت فوق العاده و تبعات آن برطرف نشده باشد به گونه ای که انجام تعهدات و خدمات این توافق نامه را با اشکال مواجه کند مسئولیتی متوجه آرمیتیس نخواهد بود و مشترک حق هرگونه ادعایی را نسبت به آرمیتیس از خود سلب می نماید، بدیهی است پس از رفع مانع توافق نامه حاضر و کلیه تبعات آن به قوت خود باقی است.

این توافق نامه در دوازده ماده به اطلاع کامل مشترک رسانده شده و مشترک در کمال اطلاع و رضایت خاطر و سلامت عقل ، این توافق نامه و تبعات آن را قبول نمود. استفاده از دیدار به معنی اعلام قبولی و توافق می باشد و اظهار مشترک مبنی بر عدم اطلاع و آگاهی ازین توافق و یا نداشتن سمت از جانب شخص حقیقی و یا حقوقی به هیچ عنوان مورد قبول نمی باشد